درمان ریزش مو با انبه

  • ۰
  • ۰

بهترین شامپو برای ریزش مو


ریزش گیسو رمز: علت اشکال متفاوت ریزش موی چه می باشد؟ و راه و روش های خودداری از آن کدامند؟
زمانی که موهایتان خوش موقعیت، سلامت و پرپشت میباشد، برنا خیس و زیباتر به حیث می رسید. متأسفانه، ممکن میباشد به جهت ارتقا سن یا این که عوارض دیگر، موهای شما بریزند. در‌این نوشته‌علمی میخواهیم راهکارهایی برای خودداری از ریزش گیسو راز به شما ارائه دهیم. ولی، پیش از آن لازم میباشد با اشکال متعدد ریزش موی و عوارض آن آشنا گردید. پس، یه خرده وقت بگذارید و نوشته ی علمی ی تحت را بخوانید. قطعا، هرچه داده ها شما طولانی تر باشد، بهتر میتوانید از موهای خویش نگهداری نمائید.

گونه های متفاوت ریزش گیسو
ریزش موی ممکن میباشد موهای راز یا این که کل تن شما‌را زیر تأثیر قرار دهد. علت ریزش موی می تواند وراثت، تغییرات هورمونی، بیماری ها یا این که عارضه ها جانبی بعضی داروها باشد. هر کسی ممکن میباشد ریزش گیسو را تجربه نماید، با این حالا، این ایراد در مردان شایع خیس میباشد.

معمولاً به ریزش بیش تر از حد گیسو رمز طاسی می‌گویند. در سنین بالا، طاسی وراثتی همه گیرترین علت ریزش مو شدید میباشد. بعضی اشخاص ترجیح میدهند ریزش موی فرایند خویش را طی نماید و آن را معالجه یا این که مخفی نمی‌کنند؛ برخی دیگر ممکن میباشد با تغییر‌و تحول دسته موی، آرایش و پیرایش و گریم، کلاه یا این که روسری آن را بپوشانند. جمع ای هم می‌باشند که یکی معالجه های مو جود را گزینش میکنند تا از پیشروی ریزش موی پرهیز نمایند و موجب پرورش دوباره گیسو از دست رفته شوند.

گهگاه ریزش شدید گیسو تدریجی میباشد و گهگاه ناگهانی. بعضی اوقات تنها موهای رمز شما می‌ریزند و بعضی وقت ها موهای تمام تن شما. همینطور، بعضی از گونه های ریزش موی موقت و برخی دیگر مستمر می‌باشند. در‌پی بعضا از گونه های ریزش موی را مرور میکنیم:

ریزش گیسو جلوی راز
این مدل ریزش مو راز، از گونه های دیگر رایج خیس میباشد. هم مردان و هم زنان با ارتقا سن، معدود پشت شدن تدریجی گیسو جلوی رمز را تجربه خواهند کرد. با این تفاوت که موهای پیشانی مردان معمولاً به صورت سخن M معدود پشت می‌شود و می ریزد، ولی مو پیشانی زنان معمولاً تغییر و تحول نمی نماید و صرفا فرق راز آنها عریض خیس می‌گردد.

ریزش موی سکه ای
ریزش مو سکه‌ای یک بیماری پوستی میباشد. در‌این بیماری، معمولاً موهای شخص (طولانی تر موهای رمز) به طور لکه ای می ریزد. این جور ریزش معمولاً صرفا در موهای رمز رخداد می افتد، البته گهگاه ممکن میباشد مو ریش یا این که ابرو هم به ریزش مو سکه ای در گیر شوند. در برخی موردها ممکن میباشد گذشته از ریزش گیسو پوست آن حیطه در گیر خارش یا این که درد شود.

ریزش گیسو ناگهانی
علت ریزش گیسو ناگهانی، شوک فیزیکی یا این که عصبی میباشد. همینطور، احتمال داراست، هنگام کتف کردن، شستن یا این که حتی پس از کشیده شدن جزئی، موهای سرتان گونه جور کنده شود. معمولاً درین جور ریزش، موهایتان نادر پشت میشوند و طاس نمی گردید.

ریزش موهای کل تن
برخی بیماری ها و معالجه ها (مانند پرتو درمانی) به ریزش موهای کل تن باعث میگردند. در‌این سیرتکامل مورد ها، معمولاً موها مجدد رویش می‌نمایند.
تکه های پوسته پوسته که به صورت کلی سطح راز پخش میگردند.
این آرم ای از کچلی قارچی میباشد. در این باره ممکن میباشد علائم دیگری مانند موهای آسیب پذیر، قرمزی، تورم و حتی ترشحات از کف راز را تجربه نمایید.
 

  • ۹۹/۰۲/۲۱
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی