درمان ریزش مو با انبه

  • ۰
  • ۰

ظرافت تارهای گیسو


همۀ غذاهایی که برای تن مغذی می‌باشند، موهایی سالمتر نیز به ارمغان می‌آورند. پروتئین و اسیدهای چرب omega-3 جان دار در ماهی سالامون و آجیل پوست راز شما‌را سلامت خیس می‌نمایند.

1- تقویت موهای نازک با سیلیکون

بهترین شامپو برای ریزش مو

ظرافت تارهای گیسو ، بی حالی و اصطلاحاً مردگی گیسو یک کدام از مرسوم ترین گلایه های زنان از موهایشان میباشد. با این حالا تعداد اندکی از زنان شایسته ترین معالجه برای این بحران را میدانند. قابل انعطاف کننده های کارکشته صرفا موجب لختی و افتادگی موها میگردند . شایسته ترین چاره برای این خلل به کارگیری از محصول ها دربردارنده سیلیکون ، از قبیل dimethicone یا این که cyclomethicone میباشد. این مواد تار های نازک موی را با یک غشاء نازک می پوشانند و موجب مالامال پشت شدن گیسو ها میگردند و از چرب به حیث وصال موها خودداری میکنند. این لایۀ سیلیکون حتی بعداز آبکشی موها بر روی تارهای موی باقی میماند.

2- برای داشتن موهایی سلامت ماهی و آجیل بخورید.

همۀ غذاهایی که برای تن مغذی می‌باشند، موهایی سالمتر نیز به ارمغان میاورند. پروتئین و اسیدهای چرب omega-3 جانور در ماهی سالامون و آجیل پوست رمز شما‌را سلامت خیس می‌کنند. مواد پرخاصیت جان دار در صیفیجات ، لوبیا و هویج نیز برای موهای شما مفیدند. مراقب رژیم های لاغری با انگیزه کاهش وزن سریع باشید. کمبود بعضا از مواد مفید، از قبیل روی، بیوتین، یا این که پروتئین، باعث به شکنندگی یا این که ریزش گیسو میگردد.

3- حفاظت از برق موها با آب ولرم

آب گرم سبوم پوست راز را از میان می‌برد .سبوم روغنی حفظ کننده در پوست رمز میباشد که تحت عنوان یک قابل انعطاف کنندۀ طبیعی فعالیت می نماید و به موها درخشندگی می‌بخشد. اما این به آن شکل وجود ندارد که شما برای نزاع با کدری موها می بایست سختی دوش سرد دریافت کردن را متحمل گردید .شما می‌توانید از آب ولرم برای شستن موهای خویش به کارگیری فرمائید و هنگام شامپو کردن موها، پوست رمز را ماساژ دهید.

4- ترمیم موی خوره با پروتئین

پیرایش مکرر موها، رنگ آمیزی، دکلره یا این که فر کردن آن‌ها به کوتیکول یا این که لایه نگهدارنده بیرونی موی زخم می‌رساند و سود چیزی میباشد که ما آن را \"موخوره\" می نامیم. خوشبختانه، تولید ها اکثری در بازار برای یاری به ترمیم این زخم موجود هست. شما بایستی دنبال قابل انعطاف کننده های دربردارنده پروتئین باشید. آن‌ها در واقع به رخنه‌ در بین موها نفوذ ،و موی را ترمیم مینمایند. اما این ترمیم با شامپو کردن دوبارۀ موها از دربین می رود ،به این ترتیب استفادۀ منظم از آنها سفارش شده‌است.

5- پرپشت کردن موها

در واقعیت ژن ها معیار پرپشتی موها را گزینش مینمایند، ولی تکنیک هایی که شما در آرایش کردن آنان به عمل می‌برید نیز بسیار مؤثرند . موقرمزها معمولاً موی هایی قطور خیس دارا هستند، در حالی که تارهای مو بلوندها باریکتر البته اضافه میباشد. خوشبختانه، شما میتوانید حجم موهای خویش را بیش تر فرمائید ،اکنون به هر رنگی که باشند . از قابل انعطاف کننده ها و موشواره های دربردارنده برگهای سبز به کار گیری فرمایید (leave-in). و در آغاز ریشۀ موهای خویش را کم آب نمایید. در حالتی که موهای شما خیلی نازک میباشد، هنگام کم آب کردن، فر یا این که شرایط دادن آن‌ها از حرارت معدود به کار گیری نمائید.

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی