درمان ریزش مو با انبه

  • ۰
  • ۰

 بهترین شامپو برای ریزش مو


تا به امروز در عالم فقط دو طریق برای معالجه ریزش گیسو پیدا گردیده که سود‌بخش میباشد و در‌پی در رابطه این شیوه‌ها مطالبی را میخوانید.

به نقل از بازرگانی خبرگزاری مهر، سی تندرست بود که به تدریج متوجه شدم ریزش موی پیدا کرده‌ام. می‌ترسیدم موهایم بریزد به خصوص که در خانواده‌مان ریزش موی داشتیم. تحت عنوان یک دکتر معالج داروساز می‌دانستم که بخش اعظمی از شامپوها و تولیدها معالجه ریزش گیسو تأثیری ندارند. در‌این نوشته‌ی علمی عملکرد کرده‌ام تجربیات خویش را از تولید ها معالجه ریزش موی بنویسم شاید به شما یاری دهد ریزش موهایتان کمتر شود.

او‌لین نکته این میباشد که بفهمید علت ریزش موی چه چیزی است. در شرایطی‌که ریزش مو شما مانند اینجانب موروثی باشد، شیوه‌های معالجه ریزش موی تأثیر متعددی ندارند و تنها می توانند سرعت ریزش آن ها را نادر نمایند. ولی چنانچه به جهت بیماری یگانه، بارداری، مصرف بعضا قرص‌ها باشد تا حد متعددی قابل معالجه میباشد.

نکته دوم این میباشد که شامپوها و تولیدها ضد ریزش گیسو که داعیه می‌نمایند میتوانند ریزش گیسو را با‌گاز و تماما معالجه نمایند، در بازار بسیار زیاد میباشد البته اکثر این تولیدها تأثیری در معالجه ریزش موی ندارند. ولی به‌این مضمون‌ وجود ندارد که به هیچ عنوانً تأثیری ندارند بلکه در کل به کار گیری از شامپوهای ضد ریزش گیسو برای کسانی که با این نقص‌ مواجه‌اند، خوب میباشد البته نباید انتظار معالجه ریزش گیسو یا این که اعجاز از این تولیدها را داشته باشید. مواد مؤثر در شامپوهای ضد ریزش موی بسیار میباشد ولی پر اسم و رسم‌ترین و پرکاربردترین آنان کافئین، بیوتین و ویتامین‌های ب، عصاره رزماری، عصاره ساو پالمتو، روغن آرگان، روغن هسته انگور، و زینک میباشند. اکثر این مواد بیش تر خواص تقویت موی داشته و تأثیری متعددی در ریزش گیسو ندارند.

بهتر میباشد پیش از خرید و استعمال از شامپوهای ضد ریزش موی با یک پزشک معالج داروساز مشورت کردن نمائید. برخی از این تولیدات ممکن میباشد برای زنان حامله یا این که بیماران قلبی مطلوب نبوده و اثرات جانبی داشته باشند. در صورتی‌که که درباره‌ی تعیین این تولید ها سوالی داشتید میتوانید با اینجانب یا این که همیاران داروسازم در داروخانه آنلاین مهتاطب تماس گرفته تا شمارا دراین باره ارشاد کنیم.

سوال اصلی این میباشد: چطور می‌اقتدار ریزش موی را معالجه کرد؟

تا به امروز در جهان فقط دو طریق برای معالجه ریزش موی پیدا گردیده که سود‌بخش میباشد.

۱. فیناستراید: ریزش موی به جهت ارتقا سطح هورمون دی هیدرو تستسترون در کف رمز میباشد. ارتقاء این هورمون بازدارنده وصال مواد لازم به ریشه موها گردیده و منجر نازک شدن گیسو و ریزش آن می گردد. فیناستراید بازدارنده ساخت هرمون دی هیدرو تستسترون (DHT) می شود و در سود جلوی ریزش موی را میگیرد، ولی به جهت دلایل جانبی بایستی تحت لحاظ پزشک معالج و با ورژن تنظیم شود.

دقت فرمایید، فیناستراید تنها برای معالجه ریزش گیسو در مردان قابل استعمال میباشد و به کار گیری از آن برای معالجه ریزش گیسو در زنان به خصوص در زمان بارداری بسیار خطرناک میباشد.

۱) ماینوکسیدیل: ماینوکسیدل با ارتقاء جریان خون در کف راز سبب ساز ارتقا سرعت پرورش موی گردیده و ریشه‌های موی را تحریک مینماید، با ارتقا جریان خون در کف راز مواد پرخاصیت بیشتری به ریشه موها رسیده و در سود منجر می شود موهای توانمند‌خیس و بهتری پیدا فرمائید.

ماینوکسیدل معمولاً به طور محلول بوده البته به طور فوم نیز در بازار موجود هست. در ترکیبات بعضی شامپوها نیز مانند شامپوی ضد ریزش موی دئودراگ، ماینوکسیدیل موجود هست.

در امر ماینوکسیدیل یک سری نکته قابل توجه موجود هست:

· ماینوکسیدیل را می بایست دست‌کم شش ماه هر روز به کار گیری فرمائید تا نتیجه ها آن مشخص و معلوم شود.

· بعد از به کار گیری از ماینوکسیدیل یه خرده ریزش گیسو پیدا میکنید البته نگران نباشید و همچنان مصرف ماینوکسیدیل را ادامه دهید. معمولاً بعداز یک‌سری هفته این نقص‌ از در بین می‌رود. علت ریزش گیسو در اولِ مصرف این میباشد که با ارتقاء جریان خون پروسه پرورش موی در کف رمز ارتقا پیدا کرده و موهای ضعیف و آسیب پذیر می‌ریزند و موهای کارکشته جایگزین آن ها میگردند، به همین برهان نگران نباشید. در صورتی ریزش گیسو بسیار زیاد بود می توانید با ما در داروخانه آنلاین مهتاطب تماس گرفته تا دراین باره به شما مشورت کردن دهیم.

  • ۹۹/۰۳/۰۳
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی