درمان ریزش مو با انبه

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 بهترین شامپو برای ریزش مو


موهای بلند و سلامت یکی‌از زیبایی‌های به یادماندنی و مدام همدم برای کسی میباشد که آنان را داراست. موهای درخشان و براق بی‌شک بسیار جلب دقت می کند، ولی همین موهای بلند، فعالیت و زحمت اکثری می‌طلبد تا به موهایی خوشگل و تعجب آور تبدیل شوند.موهای چغل و آسیب پذیر و به هم ریخته، ظاهری ناسالم و نا مطلوب دارا هستند.

پیرو یکسری راهکار برای زیبایی و تندرست هر چه طولانی تر موها را با هم باز نگری میکنیم:

اطمینان نتایج فرمائید که موهایتان را بر پایه ی نیازی که دارا‌هستند شستشو می‌دهید
شستشوی هر روزه موها برای اضافه موها غیر ضروری میباشد. چون گیسو به پاره ای از روغن کف راز نیاز دارااست تا بوسیله آن، موها براق و قابل انعطاف شوند. شستشوی هر روزه این روغن ضروری را از فی مابین می برد. اما این مسئله در زمینه ی اشخاصی که موهای چرب دارا‌هستند استثنا میباشد. افرادی که موهای چرب دارا‌هستند هم میتوانند به جای شستشوی هر روزه موها از شامپوهای کم آب کننده به کارگیری نمایند یا این که از پودر نوپا استعمال نمایند. پودر با جذب چربی گیسو سبب ساز می گردد منزه و تروتمیز به حیث رسد. روش استعمال از آن هم بسیار آسوده میباشد؛ یک یا این که دو قاشق چایخوری پودر نوباوه را روی کف راز، جاهایی که بیش تر چربی داراست، بریزید و آن گاه با برس کتف کرده و پودر را از موها به دور نمائید.

از تولیدات و متاع‌های متناسب با مو خویش به کار گیری فرمائید
پیش از هر چیز مال گیسو خویش را بشناسید گیسو شما می تواند چرب، کم آب، رنگ گردیده، عادی یا این که دارنده تارهای نازک باشد. چنانچه در امر گونه موهای خویش مطمئن نیستید میتوانید با متصدی یک تالار پیرایش معتمد مشاوره نمایید.

بعداز هر توشه شستشو، ویتامینه کردن موها یک ضرورت میباشد. برای موهای بلند هم هفته‌ای یک رتبه می بایست موها را عمیق‌ ویتامینه کرد. میتوانید مواد ویتامینه کردن عمیق را خریداری کرده و این عمل را در خانه انجام دهید تا از پرداخت هزینه گزاف هفتگی، به تالار‌های آرایشی معاف گردید. شیوه عمل هم بدین رخ میباشد که مواد تقویت کننده را روی کف رمز میگذارید و بعداز 15 دقیقه موها را می‌شویید.

از یک برس خوب و کیفیت خوب استعمال نمائید
برس‌های خوب و مرغوب خیر فقط گره‌های موی را بهتر و شل‌خیس گشوده می نماید، بلکه با توزیع مطلوب چربی طبیعی رمز به ساقه‌های گیسو سبب زیبایی و درخشندگی طولانی تر موها میگردد.

هر 6 یا این که 8 هفته یه خرده نوک موها را کوتاه فرمایید
موخوره‌ها که درواقع با شاخه‌ای شدن موها شناخته میگردند،‌خیر به خودی خویش معالجه می گردند و خیر هیچ فرآورده آرایشی-بهداشتی قادر است شما‌را از شر آن‌ها خلاص نماید. چیدن نوک موها علاوه بر اینکه از مجعد شدن و شکنندگی موها دوری می‌نماید، شایسته ترین و موثرترین راه و روش پیکار با موخوره میباشد.

روش معاش شما تاثیر بی واسطه بر شرایط موهای شما داراست
میل کردن غذاهای تندرست و ورزش تروتمیز عواملی می‌باشند که بر استحکام و زیبایی اضافه موها تاثیر میگذارند. حرکات ورزشی، اکسیژن رسانی به کف راز و دیگر جاهای تن را تسهیل می‌نماید.

از طرفی خوراکی‌هایی که دربردارنده روغن خوب می باشند مثل گونه های دانه‌ها و ماهی،‌ برق خاصی به موها میبخشند. این دسته مواد غذایی و تمرینات ورزشی برای سالم قلب هم اثرگذار میباشد. در واقع یک تیر و دو نشان میباشد.

موهای خویش را استدلال زیبایی بسیار گرانبهاتر و اثر گذار از جواهرات خویش بدانید. گیسو ها در واقع فریم چهره می‌باشند و مدام و در هر کجا با شما می‌باشند. محافظت موهای بلند عمل دشواری میباشد ولی آنقدر زیبایی موی در زیبایی اشخاص مفید میباشد که هیچکس از این فعالیت دشوار کتف خالی نمی‌نماید.
 

  • ord me
  • ۰
  • ۰

 بهترین شامپو برای ریزش مو


تا به امروز در عالم فقط دو طریق برای معالجه ریزش گیسو پیدا گردیده که سود‌بخش میباشد و در‌پی در رابطه این شیوه‌ها مطالبی را میخوانید.

به نقل از بازرگانی خبرگزاری مهر، سی تندرست بود که به تدریج متوجه شدم ریزش موی پیدا کرده‌ام. می‌ترسیدم موهایم بریزد به خصوص که در خانواده‌مان ریزش موی داشتیم. تحت عنوان یک دکتر معالج داروساز می‌دانستم که بخش اعظمی از شامپوها و تولیدها معالجه ریزش گیسو تأثیری ندارند. در‌این نوشته‌ی علمی عملکرد کرده‌ام تجربیات خویش را از تولید ها معالجه ریزش موی بنویسم شاید به شما یاری دهد ریزش موهایتان کمتر شود.

او‌لین نکته این میباشد که بفهمید علت ریزش موی چه چیزی است. در شرایطی‌که ریزش مو شما مانند اینجانب موروثی باشد، شیوه‌های معالجه ریزش موی تأثیر متعددی ندارند و تنها می توانند سرعت ریزش آن ها را نادر نمایند. ولی چنانچه به جهت بیماری یگانه، بارداری، مصرف بعضا قرص‌ها باشد تا حد متعددی قابل معالجه میباشد.

نکته دوم این میباشد که شامپوها و تولیدها ضد ریزش گیسو که داعیه می‌نمایند میتوانند ریزش گیسو را با‌گاز و تماما معالجه نمایند، در بازار بسیار زیاد میباشد البته اکثر این تولیدها تأثیری در معالجه ریزش موی ندارند. ولی به‌این مضمون‌ وجود ندارد که به هیچ عنوانً تأثیری ندارند بلکه در کل به کار گیری از شامپوهای ضد ریزش گیسو برای کسانی که با این نقص‌ مواجه‌اند، خوب میباشد البته نباید انتظار معالجه ریزش گیسو یا این که اعجاز از این تولیدها را داشته باشید. مواد مؤثر در شامپوهای ضد ریزش موی بسیار میباشد ولی پر اسم و رسم‌ترین و پرکاربردترین آنان کافئین، بیوتین و ویتامین‌های ب، عصاره رزماری، عصاره ساو پالمتو، روغن آرگان، روغن هسته انگور، و زینک میباشند. اکثر این مواد بیش تر خواص تقویت موی داشته و تأثیری متعددی در ریزش گیسو ندارند.

بهتر میباشد پیش از خرید و استعمال از شامپوهای ضد ریزش موی با یک پزشک معالج داروساز مشورت کردن نمائید. برخی از این تولیدات ممکن میباشد برای زنان حامله یا این که بیماران قلبی مطلوب نبوده و اثرات جانبی داشته باشند. در صورتی‌که که درباره‌ی تعیین این تولید ها سوالی داشتید میتوانید با اینجانب یا این که همیاران داروسازم در داروخانه آنلاین مهتاطب تماس گرفته تا شمارا دراین باره ارشاد کنیم.

سوال اصلی این میباشد: چطور می‌اقتدار ریزش موی را معالجه کرد؟

تا به امروز در جهان فقط دو طریق برای معالجه ریزش موی پیدا گردیده که سود‌بخش میباشد.

۱. فیناستراید: ریزش موی به جهت ارتقا سطح هورمون دی هیدرو تستسترون در کف رمز میباشد. ارتقاء این هورمون بازدارنده وصال مواد لازم به ریشه موها گردیده و منجر نازک شدن گیسو و ریزش آن می گردد. فیناستراید بازدارنده ساخت هرمون دی هیدرو تستسترون (DHT) می شود و در سود جلوی ریزش موی را میگیرد، ولی به جهت دلایل جانبی بایستی تحت لحاظ پزشک معالج و با ورژن تنظیم شود.

دقت فرمایید، فیناستراید تنها برای معالجه ریزش گیسو در مردان قابل استعمال میباشد و به کار گیری از آن برای معالجه ریزش گیسو در زنان به خصوص در زمان بارداری بسیار خطرناک میباشد.

۱) ماینوکسیدیل: ماینوکسیدل با ارتقاء جریان خون در کف راز سبب ساز ارتقا سرعت پرورش موی گردیده و ریشه‌های موی را تحریک مینماید، با ارتقا جریان خون در کف راز مواد پرخاصیت بیشتری به ریشه موها رسیده و در سود منجر می شود موهای توانمند‌خیس و بهتری پیدا فرمائید.

ماینوکسیدل معمولاً به طور محلول بوده البته به طور فوم نیز در بازار موجود هست. در ترکیبات بعضی شامپوها نیز مانند شامپوی ضد ریزش موی دئودراگ، ماینوکسیدیل موجود هست.

در امر ماینوکسیدیل یک سری نکته قابل توجه موجود هست:

· ماینوکسیدیل را می بایست دست‌کم شش ماه هر روز به کار گیری فرمائید تا نتیجه ها آن مشخص و معلوم شود.

· بعد از به کار گیری از ماینوکسیدیل یه خرده ریزش گیسو پیدا میکنید البته نگران نباشید و همچنان مصرف ماینوکسیدیل را ادامه دهید. معمولاً بعداز یک‌سری هفته این نقص‌ از در بین می‌رود. علت ریزش گیسو در اولِ مصرف این میباشد که با ارتقاء جریان خون پروسه پرورش موی در کف رمز ارتقا پیدا کرده و موهای ضعیف و آسیب پذیر می‌ریزند و موهای کارکشته جایگزین آن ها میگردند، به همین برهان نگران نباشید. در صورتی ریزش گیسو بسیار زیاد بود می توانید با ما در داروخانه آنلاین مهتاطب تماس گرفته تا دراین باره به شما مشورت کردن دهیم.

  • ord me
  • ۰
  • ۰

بهترین شامپو برای ریزش مو


لینک واحدهای فولیکولی یک تکنیک بسیار توسعه یافته برای کاشت گیسو میباشد که در آن بخش بزرگی از واحدهای فولیکولار از منطقه اهداکننده استخراج می‌گردد و این فرمان مراحل کمتر وقت گیری میباشد. این الگویی را برای پرورش طبیعی گیسو ساخت مینماید و براین اساس، به کسانی که بخش ها وسیع طاسی روی سرشان دارا هستند، پیشنهاد میگردد. این شیوه یک نوار بدون نقص از حیطه هدیه دهنده استخراج می نماید، جایی که ریزش گیسو کمتر میباشد و یاور با رویش بسیار کلفت خیس و پایدارتر هست. برداشتن و استخراج چنین نوار وسیع معمولاً روی پوست رمز جای جراحت باقی میگذارد. این نوار وسیع از فولیکول‌های گیسو به واحدهای کوچک لینک و پیوند تقسیم میشود که معمولاً از یک تا دو فولیکول درست شده میباشد. این فولیکول‌ها دربردارنده غده چربی می‌باشند که یک غده روغنی میباشد و دارنده اعصاب و روان، عضله‌ها ریز و گه گاه گیسو میباشد. این واحد لینک و پیوند فولیکول در هزاران نفر موجود هست. کاشت این هزار فولیکول در یک گرد هم آیی انجام میگیرند و یک الگوی رویش طبیعی را ساخت می نماید. حیطه طاس پوست رمز، که برش‌هایی در ریز آن تاسیس شده است، همینطور تحت عنوان \"حوزه‌ گیرنده\" شناخته می شود.

برای بخش اعظمی از آقایان و خانم‌ها، به ویژه کسانی که طاسی قابل توجهی را تجربه می نمایند، FUT توان بیشتری داراست تا بتواند پوشش جامعی از موهای متبوع آنان را آماده نماید. یک جراح کاشت گیسو به طریق FUT می تواند در یک گرد هم آیی مشورت کردن اول مقدار مناسب بودن مریض برای این طریق را نظارت نماید.

مشورت محرمانه به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا درباره‌ی هدف ها و نگرانی‌های خویش با جراح کاشت گیسو سخن نمایید. متخصصین کلینیک زیبایی رازی پرورش موی و پیشرفت موهای شمارا تجزیه و بررسی می‌نمایند، بعد از آن طرز مطلوب برای شمارا سفارش می دهند. بعضی وقت ها، ترکیبی از این دو راه و روش در واقع شایسته ترین فیض را در دراز بازه زمانی در پی خواهد داشت. برای ساخت نتایجی که متناسب با هر شخص باشد و ماندگاری بالا داشته باشد، طرح ریزی برای هر مریض ضروری میباشد.

مزایای FUT 
مزایای FUT

با گزینش طریق FUT، تعداد متعددی لینک و پیوند در یک گرد هم آیی قابل کاشت میباشد.
بیمارانی که دارنده نادر مویی در نصیب پشت و دو طرف پوست راز می‌باشند قادر است از این طریق استعمال نمایند.
در این‌حالت تلاش گیسو و حاصل پرورش موی را بهتر می کند.
نگهداری های قبلی از کاشت گیسو به طریق اف یو تی
راهبرد کاشت موی پیشین از FUT مشتمل بر مورد ها پایین میباشد:

در‌صورتی‌که از داروهایی مانند آسپرین به کارگیری می کنید که خون شمارا رقیق می نماید، چندی قبل از کار مصرف آن را متوقف فرمایید.
دستکم یک دیروز از فعالیت کاشت موی، دست‌کم با یک نفر از قوم و قبیله یا این که دوستان عزیز هماهنگ فرمائید تا شما‌را ملازمت و همراهی کرده و به منزل برگرداند.
دست کم ۲-۳ هفته پیشین از فعالیت کاشت موی سیگار نکشید.
مصرف تکمیل کننده‌های پروتئینی را به بازه ۷ روز گذشته از کار کاشت گیسو متوقف فرمائید.
شیوه انتقال واحد‌های فولیکولی 
طرز انتقال واحد‌های فولیکولیمراحل کاشت موی به نحوه fut عبارت اند از:

پوست رمز به صورت منظم بی احساس می گردد.
یک نوار از بافت موی از حیطه هدیه دهنده از روی رمز شما استخراج می‌گردد، جایی که ریزش موی کمتر میباشد. این نواحی معمولاً پشت و حریم رمز مریض میباشد.
پیشین از اقدامات بعدی، دکتر حوزه‌‌ای را که از آنجا استخراج یا این که برداشتن فولیکول انجام یافته میباشد را بخیه می کند. این منطقه می تواند جای جراحت ریزی را باقی بگذارد که می تواند به راحتی به وسیله موهای ما‌نده پوشانده شود.
این نوار وسیع آنگاه به بخش‌های کوچک تقسیم میشود. بخش‌های جدا ای از واحدهای فولیکولی موجود است که در تحت میکروسکوپ از این نوار برداشته میشود.
برای قرار دادن این پیوندها واحدهای فولیکولار، پزشک معالج ترک‌های مینسک را روی پوست رمز، جایی که با ریزش موی روبرو می باشید، ساخت می‌نماید. این واحدها به آرامی در‌این شکاف‌ها وارد می گردند.
یک محلول ضد عفونی کننده به آرامی و به صورت متساوی روی پوست رمز شما اعمال می‌گردد.
نصیب اهداکننده (معمولاً پشت راز یا این که طرفین رمز شما) با بانداژ پوشانده می‌گردد.
برای نگهداری طولانی تر، می بایست تعدادی روز سرتان را با کلاه یا این که بانداژ بپوشید. این پروسه معمولاً ۶-۸ ساعت ارتفاع می کشد که در آن نسبتاًً ۵۰۰۰ واحد گرافت قابل لینک میباشد. این روند در مجموع طی ۱۰ تا ۱۴ روز بهبود می یابد. این یک نحوه مستمر میباشد و ممکن میباشد در صدر با ریزش گیسو سنگین روبرو گردید البته بعداز مدتی رویش موهای شما بهبود می یابد. بعد از ۳-۶ ماه، رویش موهای طبیعی همگام با موهای سلامت چشم می‌گردد.
 

  • ord me