درمان ریزش مو با انبه

  • ۰
  • ۰

بهترین شامپو برای ریزش مو


لینک واحدهای فولیکولی یک تکنیک بسیار توسعه یافته برای کاشت گیسو میباشد که در آن بخش بزرگی از واحدهای فولیکولار از منطقه اهداکننده استخراج می‌گردد و این فرمان مراحل کمتر وقت گیری میباشد. این الگویی را برای پرورش طبیعی گیسو ساخت مینماید و براین اساس، به کسانی که بخش ها وسیع طاسی روی سرشان دارا هستند، پیشنهاد میگردد. این شیوه یک نوار بدون نقص از حیطه هدیه دهنده استخراج می نماید، جایی که ریزش گیسو کمتر میباشد و یاور با رویش بسیار کلفت خیس و پایدارتر هست. برداشتن و استخراج چنین نوار وسیع معمولاً روی پوست رمز جای جراحت باقی میگذارد. این نوار وسیع از فولیکول‌های گیسو به واحدهای کوچک لینک و پیوند تقسیم میشود که معمولاً از یک تا دو فولیکول درست شده میباشد. این فولیکول‌ها دربردارنده غده چربی می‌باشند که یک غده روغنی میباشد و دارنده اعصاب و روان، عضله‌ها ریز و گه گاه گیسو میباشد. این واحد لینک و پیوند فولیکول در هزاران نفر موجود هست. کاشت این هزار فولیکول در یک گرد هم آیی انجام میگیرند و یک الگوی رویش طبیعی را ساخت می نماید. حیطه طاس پوست رمز، که برش‌هایی در ریز آن تاسیس شده است، همینطور تحت عنوان \"حوزه‌ گیرنده\" شناخته می شود.

برای بخش اعظمی از آقایان و خانم‌ها، به ویژه کسانی که طاسی قابل توجهی را تجربه می نمایند، FUT توان بیشتری داراست تا بتواند پوشش جامعی از موهای متبوع آنان را آماده نماید. یک جراح کاشت گیسو به طریق FUT می تواند در یک گرد هم آیی مشورت کردن اول مقدار مناسب بودن مریض برای این طریق را نظارت نماید.

مشورت محرمانه به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا درباره‌ی هدف ها و نگرانی‌های خویش با جراح کاشت گیسو سخن نمایید. متخصصین کلینیک زیبایی رازی پرورش موی و پیشرفت موهای شمارا تجزیه و بررسی می‌نمایند، بعد از آن طرز مطلوب برای شمارا سفارش می دهند. بعضی وقت ها، ترکیبی از این دو راه و روش در واقع شایسته ترین فیض را در دراز بازه زمانی در پی خواهد داشت. برای ساخت نتایجی که متناسب با هر شخص باشد و ماندگاری بالا داشته باشد، طرح ریزی برای هر مریض ضروری میباشد.

مزایای FUT 
مزایای FUT

با گزینش طریق FUT، تعداد متعددی لینک و پیوند در یک گرد هم آیی قابل کاشت میباشد.
بیمارانی که دارنده نادر مویی در نصیب پشت و دو طرف پوست راز می‌باشند قادر است از این طریق استعمال نمایند.
در این‌حالت تلاش گیسو و حاصل پرورش موی را بهتر می کند.
نگهداری های قبلی از کاشت گیسو به طریق اف یو تی
راهبرد کاشت موی پیشین از FUT مشتمل بر مورد ها پایین میباشد:

در‌صورتی‌که از داروهایی مانند آسپرین به کارگیری می کنید که خون شمارا رقیق می نماید، چندی قبل از کار مصرف آن را متوقف فرمایید.
دستکم یک دیروز از فعالیت کاشت موی، دست‌کم با یک نفر از قوم و قبیله یا این که دوستان عزیز هماهنگ فرمائید تا شما‌را ملازمت و همراهی کرده و به منزل برگرداند.
دست کم ۲-۳ هفته پیشین از فعالیت کاشت موی سیگار نکشید.
مصرف تکمیل کننده‌های پروتئینی را به بازه ۷ روز گذشته از کار کاشت گیسو متوقف فرمائید.
شیوه انتقال واحد‌های فولیکولی 
طرز انتقال واحد‌های فولیکولیمراحل کاشت موی به نحوه fut عبارت اند از:

پوست رمز به صورت منظم بی احساس می گردد.
یک نوار از بافت موی از حیطه هدیه دهنده از روی رمز شما استخراج می‌گردد، جایی که ریزش موی کمتر میباشد. این نواحی معمولاً پشت و حریم رمز مریض میباشد.
پیشین از اقدامات بعدی، دکتر حوزه‌‌ای را که از آنجا استخراج یا این که برداشتن فولیکول انجام یافته میباشد را بخیه می کند. این منطقه می تواند جای جراحت ریزی را باقی بگذارد که می تواند به راحتی به وسیله موهای ما‌نده پوشانده شود.
این نوار وسیع آنگاه به بخش‌های کوچک تقسیم میشود. بخش‌های جدا ای از واحدهای فولیکولی موجود است که در تحت میکروسکوپ از این نوار برداشته میشود.
برای قرار دادن این پیوندها واحدهای فولیکولار، پزشک معالج ترک‌های مینسک را روی پوست رمز، جایی که با ریزش موی روبرو می باشید، ساخت می‌نماید. این واحدها به آرامی در‌این شکاف‌ها وارد می گردند.
یک محلول ضد عفونی کننده به آرامی و به صورت متساوی روی پوست رمز شما اعمال می‌گردد.
نصیب اهداکننده (معمولاً پشت راز یا این که طرفین رمز شما) با بانداژ پوشانده می‌گردد.
برای نگهداری طولانی تر، می بایست تعدادی روز سرتان را با کلاه یا این که بانداژ بپوشید. این پروسه معمولاً ۶-۸ ساعت ارتفاع می کشد که در آن نسبتاًً ۵۰۰۰ واحد گرافت قابل لینک میباشد. این روند در مجموع طی ۱۰ تا ۱۴ روز بهبود می یابد. این یک نحوه مستمر میباشد و ممکن میباشد در صدر با ریزش گیسو سنگین روبرو گردید البته بعداز مدتی رویش موهای شما بهبود می یابد. بعد از ۳-۶ ماه، رویش موهای طبیعی همگام با موهای سلامت چشم می‌گردد.
 

  • ۹۹/۰۳/۰۱
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی