درمان ریزش مو با انبه

  • ۰
  • ۰

بهترین شامپو برای ریزش مو

 

ماسک موی خانگی برای موخوره
13. ماسک موی آووکادو
یک آووکادو، یک تخم مرغ و مقداری روغن زیتون را با هم مخلوط فرمایید و آن را بر روی موهای خویش بمالید، بگذارید 10 تا 20 دقیقه بماند و بعد با آب گرم بشویید.

14. ماسک روغن زیتون و سرکه سیب
موخوره طولانی تر در موهای کم آب چشم میشود، برای اینکه بی آبی گیسو را از در میان ببرید. سه قاشق غذاخوری روغن زیتون، دو قاشق طعام خوری سرکه سیب، سه قاشق غذاخوری عسل و دو قطره افشره خوراکی رزماری را با هم ادغام فرمایید. ادغام این مواد بعد از مدتی شما‌را از شر موخوره خلاص میکند.

ماسک تنظیم گردیده را روی موهای‌تان بگذارید و یه خرده ماساژ دهید بعد موهای‌تان را با یک حوله یا این که دستمال ببندید. اذن دهید ماسک به برهه زمانی 20 دقیقه روی سرتان بماند آن گاه موهای‌تان را شست‌وشو دهید.

15. ماسک آووکادو و بادام
یه خرده از گوشت آووکادو را له فرمائید و مقداری روغن بادام به آن بیفزایید. خمیر بدست آمده را به موهای تان بمالید و حدود 30 دقیقه، یا این که تا‌زمانیکه خمیر کم آب شود شکیبایی نمائید.
هم اکنون با یک شامپوی ملایم، موهای تان را بشویید. در‌حالتی که هر هفته از این خمیر روی موهایتان استعمال نمایید، شاهد کاهش موخوره و شکنندگی موهایتان خواهید بود.توانید دستکاری نمائید، برای استعمال طولانی تر لطفا به بخش ارتقا مراجعه‌نمایید.

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی