درمان ریزش مو با انبه

  • ۰
  • ۰


استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2 کلیه ی خانم ها با موخوره آشنا می‌باشند؟ موخوره به عبارتی شاخه شاخه شدن نوک موها میباشد که سبب ساز میگردد موها به تدریج تکه تکه گردیده و میریزد و در حالتی‌که به آن رسیدگی نکنید و معالجه نشود، با‌گاز پیشرفت می‌کند.

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

بهترین شامپو برای ریزش مو

شما به یاری این کلینیک به طور تضمینی میتونید وزن معدود فرمائید. خیر نیازی به ورزش های طاقت فرسا می باشد خیر قرص و داروی خطرناک، خیلی بی آلایش و فارغ از دردسر تنها با تکنیک های منحصربه‌فرد این کلینیک آنلاین.

برای کاهش وزن | کلیک کن
موخوره چه است؟
بیش تر خانم‌ها مخصوصا آ‌ن‌هایی که به موهای بلند عشق و علاقه‌مند می باشند دو شاخه شدن گیسو را تجربه کرده‌اند. بلندبودن موها به علاوه استعمال مداوم و طولانی زمان از سشوار، نقاشی کردن موها و به کارگیری از مواد شیمیایی همه منجر می گردند که انتهای موها آسیب پذیر گردیده و وضعیت چندشاخه‌ای پیدا نماید که در شرایطی که درصدد رفع آن برنیایید به مرور پیشرفت خواهد کرد. خوشبختانه طریق‌های خانگی و سادگی برای معالجه موخوره موجود است که در پی به توضیح آن ها خوا هیم پرداخت.

در صورتیکه شما هم از دو شاخه شدن گیسو سختی می برید بایستی تا به امروز از دست این موقعیت خسته گردیده باشید. دو شاخه شدن موی در فیض جراحت به گیسو بوجود می ‌آید. خوشبختانه می‌اقتدار به راحتی از شر این بیماری گیسو شل شد. در‌این بخش از نوشته‌ی‌علمی ما به باز‌نگری نحوه های رهایی از دو شاخه شدن گیسو میپردازیم. نسبتاًً تمامی معتقدند که چاره پایانی معالجه موخوره مراجعه به آرایشگاه میباشد. با وجود صحیح بودن این اعتقاد، راهکار هایی برای به تعویق پرت کردن این مراجعه موجود هست. این راهکار چیزی جز محافظت درست از موها نمی ‌باشد.

با اینکه دو شاخه شدن گیسو، در گیسو های بلند و ضخیم رایج خیس میباشد؛ البته می‌اقتدار آنان را در گیسو های کوتاه و نازک نیز دید. شایسته ترین راه و روش فرارو گریز از دو شاخه شدن موی، دوری از حادثه افتادن آن میباشد. بایستی اعتنا داشت که هیچ شیوه اعجاز آسایی برای معالجه موخوره نیست. در شرایطی‌که از نهایی باری که موهای خویش را کوتاه نموده اید 6 ماه می‌گذرد بهتر میباشد که به آرایشگاه مراجعه نمایید و اندکی راز موهای خویش را بزنید. شما همینطور می‌ توانید از راهکار های ارائه گردیده در‌این نوشته ی علمی نیز به کار گیری نمائید و اثرات آنها‌را ببینید.

چرا موها در گیر موخوره میگردند؟
وقتی که ساقه موی از درازا شکاف برمی‌دارااست و راز موی شاخ‌شاخ میشود، به آن دو شاخه شدن شدن گیسو می گویند. در این صورت کوتیکول حافظ گیسو زخم می‌بیند و فـیبر داخلی گیسو فرسوده می شود. دو شاخه شدن موی بیش تر در موهای کم آب و شکننده به وجود میاید. زمانی سطح مراقبت‌کننده گیسو از فی مابین می‌رود و امکان جایگزینی آن به وجود نمی‌آید، راز موی چندین شاخه می‌گردد. علت اصلی این بیماری موی کاهش رطوبت و چربی موی هست.

عارضه ها تولید این بیماری گیسو
مهترین نکته ای که نخستین از همگی بایستی به آن دقت داشت این میباشد که علت دو شاخه شدن گیسو چه می‌باشد. دو شاخه شدن گیسو در اضافه مورد ها به علت حفظ نامناسب از گیسو ها رخداد میفتد. مصرف زیاد از حد سشوار موی، کتف کردن موهای تر، معالجه های شیمیایی موی و رنگ آمیزی موی از مواقعی میباشند که می ‌توانند سبب ساز ساخت این بیماری گیسو شوند.

دو شاخه شدن گیسو خیر صرفا درخشندگی گیسو را از در میان می‌ پیروزی بلکه موی را بسیار کدر و مرده می‌ نماید. هنگام مفتوح کردن پیچ‌و‌تاب های گیسو با کتف مراقب باشید و هیچوقت بعداز گرمابه موهای خویش را سریع کتف نکنید و تا حد قابلیت و امکان از سشوار و معالجه های شیمیایی موی پرهیز کنید. کمبود برخی ویتامین ها و مواد پرخاصیت می ‌تواند بر تندرست گیسو تاثیر بگذارد. پس هیچگاه یک رژیم سلامت را فراموش نکنید. قرار دریافت کردن در معرض خورشید، سوز‌و‌سرما، گرما و باد نیز قادر است در مراحل تولید این بیماری موموثر باشد.

استعمال زیاد از سشوار و اتوی موی
برس کشیدن موها هنگامی که تر می‌باشند
به کار گیری طولانی بازه از گیره و سنجاق رمز
خشک شدن تن
قرار به چنگ آوردن تحت فروغ خورشید به مقطع طولانی
استعمال از رنگ گیسو و دیگر تولیدات شیمیایی
به کارگیری از شامپوهای اسیدی و قلیایی
به کارگیری از برس‌های نایلونی و فلزی


پیشگیری از موخوره شدن موها 
استعمال از قابل انعطاف‌کننده‌ها برای پیشگیری از دو شاخه شدن گیسو سفارش میگردد. جراحت دیدن موی در سمت عرضی منجر وز شدن آن میشود و جراحت دیدن آن در سمت و سوی طولی سبب ساز دوشاخه شدن گیسو و به عبارت دیگر باعث ساخت موخوره میگردد. همینطور استعمال از روغن‌های موی، کرم‌ها، قابل انعطاف‌کننده‌ها و… جهت پیشگیری از شکنندگی موی به طور طولی و عرضی مطلوب میباشد و به مراد پرهیز از شکنندگی موی بعداز استحمام و استعمال از شامپو از قابل انعطاف کننده‌ها به کار گیری نمایند.

اعتنا: مهم‌ترین منش پیشگیری و همینطور معالجه قطعی دو شاخه شدن موی حذف عامل ها زخم‌رسان میباشد که مهم ترین آن ها استعمال از سشوار و مواد شیمیایی برای موهاست.

طرز معالجه قطعی این بیماری موی چه می باشد؟
شایسته ترین شیوه طبیعی برای معالجه موخوره شدید، کوتاه کردن موها در قسمتی فراتر از محلی که گیسو در گیر دو شاخه ای شده‌است می‌ باشد. سـعی کنید رمز موهای خویش را برای پیشگیری از دو شاخه شدن موها، هر 66 هفته یک توشه اندکی کوتاه کنید.

طرز‌های خانگی برای معالجه موخوره کدامند؟
برای معالجه موخوره تخم‌مرغ را فراموش نکنید

تخم‌مرغ به جهت داشتن اسیدهای چرب و پروتئین و همینطور ویتامین A منجر ساخت رطوبت طبیعی در موها و معالجه موخوره می‌گردد. ادغام زرده تخم‌مرغ با روغن‌های گیاهی مثل روغن زیتون می تواند ماسک بسیار نیکی برای تقویت موها و همینطور پیشگیری از تولید دو شاخه شدن گیسو باشد. سفارش می‌گردد که هفته‌ای یک توشه از ماسک تخم‌مرغ برای تقویت موها استعمال شود که هم منجر تقویت ریشه‌ها می‌گردد و هم قادر است به درخشندگی و زیبایی موهای شما یاری دهد.

برای معالجه موخوره ماسک گیسو گیاهی بسازید

دو قاشق روغن زیتون را با دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل ترکیب نمائید و یک آووکادوی رسیده و پوره گردیده را به آن بیشتر نمایید. برای فیض بهتر میتوانید روغن‌ها را مقداری ولرم نمایید و آن‌گاه با پوره آووکادو ترکیب نمائید و برای 30 دقیقه این ماسک گیسو را از فسمت میانی تا انتهای موهای خویش قرار بدهید. این ماسک نباید به ریشه موها واکنش نماید. پس از 30 دقیقه موها را با آب ولرم شستشو بدهید. این ماسک موی علاوه بر اینکه به طور کامل گیاهی و طبیعی میباشد قادر است تاثیر بسیار خیر بر موخوره موها داشته باشد و از ساخت آن‌‌ها هم دوری نماید.

برای معالجه موخوره ماسک موز را آزمون نمایید

موز سرشار از روغن‌های طبیعی، پتاسیم، روی، آهن و ویتامین‌های A ,E ,C میباشد که به بازگرداندن وضعیت ارتجاعی موی یاری مینماید و منجر به دست‌کم وصال شکنندگی موها می گردد. همینطور موها را قابل انعطاف و مرطوب نگه می دارد و سبب بهبود بافت گیسو و منجر پیشگیری از تولید دو شاخه شدن موی می شود. موز را به تنهایی پوره نمایید و به موها بمالید و یا این که اینکه با دو قاشق ماست و کمی آب و آبلیمو ترکیب فرمایید و بعد از آن به طور ماسک روی موها بمالید و پس از یک ساعت با آب ولرم شستشو بدهید. این فعالیت را یک یا این که دو توشه در هفته تکرار فرمائید تا تاثیر شگفت‌انگیز آن را روی موهای خویش ملاحظه کنید.

معالجه موخوره با به کار گیری از گیاه شیرین بیان

یک لیوان شیرین بیان را در سه لیوان آب جوشیده گردیده بریزید و بگذارید ۱۰ دقیقه بجوشد و آهسته آهسته دم بکشد. بعداز این که سرد شد، آن را صاف کنید و هر روز از این مایع به موى سرتان بمالید. بعداز بازه زمانی کوتاهى متوجه خواهید شد که‌این گیاه دارویی موثر برای معالجه موخوره شما بوده میباشد.

برای معالجه موخوره ادغام روغن زیتون و سرکه سیب

از این مخلوط به عنوان معالجه موخوره استعمال میگردد. سه قاشق روغن، سه قاشق عسل، دو قاشق سرکه سیب و دو قطره عصاره رزماری را باطن کاسه کوچکی ادغام نمایید. ماسک تنظیم گردیده را روی موهایتان بگذارید و مقداری ماساژ دهید. بعد از آن موهایتان را با یک حوله یا این که دستمال ببندید. اذن دهید ماسک به بازه زمانی ۲۰ دقیقه روی سرتان باشد آنگاه موهایتان را شست‌وشو دهید. با این شیوه به معالجه موخوره یاری کرده‌اید.

چیزهایی که می بایست برای شادابی موها بدانید:
برای شستن موهای خویش از آب داغ به کارگیری نکنید و تا جایی که قابلیت و امکان دارااست آب را ولرم فرمایید.
قبلی از اینکه سشوار نمائید موها را خیلی نادر با روغن زیتون چرب نمایید.
گاهى موهایتان را ببافید.
وقتی که موی هنوز تر میباشد کارایی نکنید که به تحمیل برس و کتف گره‌ها را از هم گشوده فرمایید.
از حرکات وحشتناک و مالیدن زیاد موها به هم دوری کنید.
در انتهای شستن موها ازنرم‌کننده به کار گیری کنید.
معالجه موخوره با این 3 چاره بی آلایش
فراموش نکنید که حتی شایسته ترین موها نیز نمی توانند در مقابل محافظت ضعیف، مقاومت نمایند؛ پس داشتن یک سیستم مراقبتی تندرست از موی می تواند شایسته ترین یاور شما برای رویارویی با دو شاخه شدن گیسو باشد. در‌این نوشته ی علمی 3 راه‌حل بی آلایش برای رهایی از دو شاخه شدن موی برای شما جمع آوری شده‌است.

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی