درمان ریزش مو با انبه

  • ۰
  • ۰


شما موهای‌تان را معمولا چه طور روی سرتان توده می کنید؟ آنان‌را با کلیپس پشت سرتان نگه میدارید یا این که مدام با یک کش، آن‌ها‌را دم‌اسبی می‌بندید؟ وسط‌تان با بافتن موی چه گونه میباشد؟

باور دارید که موهای بافته مدام آراسته و پاک باقی می مانند؟ هیچ می‌دانستید بستن نادرست موها قادر است در جراحت دیدن ریشه موی و ریزش آن اثرگذار باشد؟

 بهترین شامپو برای ریزش مو
در‌این مقاله، ما 5 برهان ریزش مو خانم ها را آورده‌ایم. نگاهی بدین عارضه ها بیندازید. شاید علت ریزش مو شما هم، یکی این 5 ادله باشد:

 
1- ریزش گیسو به جهت بافتن یا این که دم‌اسبی کردن موها

خیلی‌ها عادت دارا هستند موهای‌شان را در حین روز، پشت سرشان به موقعیت دم‌اسبی توده نمایند یا این که ببافند، البته این عمل قادر است یک کدام از عارضه ها ریزش شدید موها باشد. هر مدل کشیدن طولانی بازه گیسو و بافتن محکم آن، منجر ریزش موقتا گیسو (آلوپسیای کششی) ‌میگردد.

 
این ریزش موی معمولا دربین 3 تا 6 ماه ارتفاع میکشد و به ندرت متوقف میشود و سپس به آرامی، موها آغاز به پرورش دوباره میکنند. ولی در‌حالتی که این جور بستن گیسو، برای سال‌های متعددی ادامه ‌یابد، ممکن میباشد به ریزش دایمی موی منتهی شود.

در برخی موردها، گیسو به علت کشیده شدن، نزدیک پوست رمز میشکند. این گونه ریزش موی اکثر وقت ها در پیشانی و گوشه‌های پوست رمز (جایی که گیسو زیر بیشترین فشار میباشد)، مشاهده میشود.

ریزش گیسو صرفا بعد از به کارگیری ی همیشگی از جور‌های فوق فیس می دهد و با گزینش گاه به گاه این قبیل نوع موها، این عارضه رخداد نمی افتد.

 

  اضافه بخوانید:  مزوتراپی گیسو 
 

 

 
2- ریزش موی به جهت بارداری

بعضا از خانم‌ها بعد از وضع حمل، در گیر ریزش مو شدید میشوند. این دسته ریزش گیسو، به \"آلوپسیای پس از وضع حمل\" دارای اسم و رسم میباشد و معمولی و زود گذر میباشد و حدود 2 تا 3 ماه بعد از وضع حمل واقعه میفتد.

این ریزش موی، حدود 1 تا 6 ماه ادامه مییابد، آن‌گاه رویش طبیعی موی از رمز گرفته میشود. این مدل ریزش موی ممکن میباشد بعد از سقط جنین هم چشم شود.

 

اما تمامی مادر‌ها در گیر این عارضه نمیشوند. برای خودداری از ریزش گیسو با موهای‌تان با ملایمت عکس العمل فرمائید. آنها‌را کمتر ویرایش نمایید. از برس‌های قابل انعطاف برای کتف کردن موهایتان استعمال فرمائید. موهای‌تان را به آرامی بشویید و کم آب فرمائید. این جور ریزش موی به‌تدریج بیشتراز 4 ماه ارتفاع می کشد.

 

3- ریزش گیسو به جهت مصرف قرص‌های ضدبارداری

قرص های ضدبارداری را خیلی از خانم ها مصرف می‌نمایند، اما تعداد یه خرده از آن ها با میل کردن این قرص‌ها مبتلا ریزش موقتا موی می گردند. طولانی تر وقت ها بعداز جدا دارو، ریزش موی چهره میدهد. خانم‌هایی که موقع به کارگیری از این قرص‌ها مبتلا ریزش موی میگردند، ممکن میباشد موضوع موروثی هم داشته باشند و ریزش موهای شان با مصرف قرص‌ تشدید گردد.

هنگامی خانمی مصرف این قر‌ص‌ها را انقطاع میکند، دو یا این که سه ماه آن‌گاه متوجه ریزش موهای سرش می گردد. این ریزش ممکن میباشد 6 ماه ارتفاع بکشد و آنگاه متوقف شود. 6 تا 12 ماه بعداز آنکه ریزش موی انقطاع شد، مو رمز مجددا استارت به رویش مینماید.



 

  • ۹۹/۰۱/۲۷
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی