درمان ریزش مو با انبه

  • ۰
  • ۰

روغنِ گرم‌گردیده

بهترین شامپو برای ریزش مو
در شرایطی که شما هم دوست دارید فارغ از جراحت به موهای قشنگ و براق‌تان آن ها را صاف نمائید، میتوانید راهکارهای خانگی صاف کردن موها را آزمون فرمایید. در آشپزخانه‌ی شما موادی موجود است که قادر است به شما یاری دهد تا موهای‌ خویش را به‌چهره طبیعی صاف فرمائید. این‌راه‌های خانگی را نباید بیش تر از دو یا این که سه توشه در هفته به‌عمل ببرید. استعمال‌ی روزمره‌ی این راهکارها برای تندرست پوست راز و موها خوب وجود ندارد.

۱. روغنِ گرم‌گردیده


به کارگیری‌‌ی تر و تمیز از روغن گرم‌گردیده یک کدام از شایسته ترین و بی آلایش‌ترین رویه‌ها برای صاف کردن موها و آبرسانی به آنهاست. حرارت و اشباع‌سازی ناشی از روغن گرم، موهای فردار و مجعد شمارا صاف خواهد کرد. برای این طرز، شایسته ترین روغن، روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن بادام و روغن کنجد میباشد.

روغن آیتم نظرتان را در مایکروویو به‌مقطع ۲۰ ثانیه پاره ای گرم نمایید.
روغن گرم‌‌گردیده را به موها بمالید و پوست رمز را ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ماساژ بدهید.
موها را تماما کتف بزنید تا روغن به‌طور یکسان تمامی‌جا پخش شود. با این فعالیت از شکستن موها هنگام شست‌وشو نیز پرهیز خواهید کرد.
موهای خویش را با یک حوله‌ی گرم و مرطوب به‌برهه زمانی ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بپوشانید.
موهایتان را با یک شامپوی ملایم بشویید.
زمانی موهایتان هنوز تر و نمناک میباشد با یک کتف‌ی دندانه‌درشت، خیر با بُرس، آن ها را به آرامی کتف بزنید و آن گاه اذن بدهید کم آب شوند.
مسلما بخوانید: علت ریزش موی و تعدادی راهکار برای خودداری از ریزش موی
۲. شیر نارگیل


گفته میگردد که شیر نارگیل به صاف شدن موها یاری میکند. شیر نارگیل دارنده خواص مرطوب‌کنندگی میباشد و سبب درخشندگی و زیبایی موها نیز میگردد. در ضمن به‌خیال و خاطر دارا بودن خصوصیت‌های آنتی‌باکتریال، ضدقارچ و ضدویروسی برای حفظ از پوست رمز در قبال عفونت بسیار اثر گذار میباشد.

در یک بطری شیشه‌ای، یک فنجان شیر نارگیل نو‌ را با آب یکی لیمو ترش ادغام فرمایید.
بطری شیشه‌ای را برای یک سری ساعت در فریزر بگذارید، تا هنگامی که یک لایه‌ی کِرِمی روی آن تشکیل شود.
با این کِرِم، گیسو و پوست سرتان را ماساژ بدهید و آنگاه بگذارید ۲۰ دقیقه بماند.
سرتان را با یک کلاه دوش یا این که کلاه شنا بپوشانید و یک حوله‌ی گرم و مرطوب هم به دور این کلاه بپیچید.
اذن بدهید ۳۰ دقیقه بماند و بعد از آن شامپو و قابل انعطاف‌کننده بزنید.
هنگامی هنوز موهایتان تر میباشد آن ها را کتف بزنید و اذن بدهید کم آب شوند.
۳. شیر


شیر دارنده خاصیت مرطوب‌کنندگی میباشد و به صاف شدن موها یاری می نماید. همینطور پروتئین مو جود در شیر، ساقه‌ی موها را تقویت و آنان‌را قابل انعطاف می کند و فرها را از در میان میبرد.

نصف یک فنجان شیر و آب را با هم مخلوط فرمائید و آن را در یک بطری اسپری بریزید. پیچ‌خوردگی‌های موی را کتف بزنید، ادغام به‌دست آمده را روی موها اسپری فرمائید و مجدد کتف بزنید. اذن بدهید ۳۰ دقیقه بماند تا شیر جذب موها شود. آنگاه با شامپو بشویید و قابل انعطاف‌کننده بزنید.
یک قاشق غذاخوری عسل را در یک فنجان شیر ادغام نمائید. سه عدد چهارتا توت‌خارجی را له و به ادغام طولانی تر فرمایید. ترکیب به‌دست آمده را به تمام موها بمالید و با یک حوله‌ به‌بازه زمانی دو ساعت بپوشانید. موها را با یک شامپوی ملایم بشویید، با یک کتف‌ی دندانه‌درشت کتف بزنید و بگذارید موهایتان کم آب شوند.
بدون شک بخوانید: خودداری از سپید شدن موی با ۱۰ ماده‌ای که شمارا برنا‌‌خیس نگه میدارد
۴. تخم‌مرغ و روغن زیتون

 

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی