درمان ریزش مو با انبه

  • ۰
  • ۰

معالجه موخوره با موز

11. معالجه موخوره با موز

بهترین شامپو برای ریزش مو

موز با داشتن روغن های طبیعی، پتاسیم، روی، آهن و ویتامین A، C و E برای معالجه بی آبی موی و موخوره موءثر است. یک موز رسیده را با دو قاشق غذاخوری ماست و پاره ای گلاب و آب لیموترش نو در ادغام کن ادغام نمایید و آن را بر روی موهای خویش بمالید، بگذارید یک ساعت بماند و آن‌گاه آن را با آب بشویید.

این نحوه را یک یا این که دو توشه در هفته استعمال نمائید تا سود بگیرید.

 

12. ترکیب براق‌کننده انبه و ماست

یک انبه رسیده میانگین را پوست بکنید، دانه‌ آن را مستقل کرده و آن را قطعه قطعه نمایید، آن‌گاه آن را داخل ادغام‌ کن بریزید و خوب هم بزنید تا تماما حالتی خمیری پیدا نماید.

اکنون یک فنجان ماست جدید به انبه بیش تر نمایید و موها و پوست کف سرتان را به طور کامل با این ادغام بپوشانید. حدود 30 دقیقه آن‌گاه موها را آب بکشید و با شامپو بشویید.

این راهبرد را تا چهار هفته به عمل‌گیرید تا مشاهده کنید هم موهای‌تان براق‌ می شود و هم موخوره‌ها از دربین می روند.

 

ماسک موی خانگی برای موخوره

13. ماسک گیسو آووکادو

یک آووکادو، یک تخم مرغ و مقداری روغن زیتون را با هم ادغام فرمائید و آن را بر روی موهای خویش بمالید، بگذارید 10 تا 20 دقیقه بماند و آن‌گاه با آب گرم بشویید.

 

14. ماسک روغن زیتون و سرکه سیب

موخوره اضافه در موهای کم آب چشم می گردد، برای اینکه بی آبی گیسو را از فی مابین ببرید. سه قاشق غذاخوری روغن زیتون، دو قاشق خوراک خوری سرکه سیب، سه قاشق غذاخوری عسل و دو قطره افشره خوراکی رزماری را با هم ادغام نمایید. ادغام این مواد بعداز مدتی شمارا از شر موخوره خلاص میکند.

 

ماسک تنظیم گردیده را روی موهای‌تان بگذارید و مقداری ماساژ دهید بعد موهای‌تان را با یک حوله یا این که دستمال ببندید. اذن دهید ماسک به بازه زمانی 20 دقیقه روی سرتان بماند بعد موهای‌تان را شست‌وشو دهید.

 

15. ماسک آووکادو و بادام

کمی از گوشت آووکادو را له نمایید و مقداری روغن بادام به آن بیفزایید. خمیر بدست آمده را به موهای تان بمالید و حدود 30 دقیقه، یا این که تا هنگامی که خمیر کم آب شود حوصله نمایید.

درحال حاضر با یک شامپوی ملایم، موهای تان را بشویید. در صورتی هر هفته از این خمیر روی موهایتان به کارگیری نمائید، شاهد کاهش موخوره و شکنندگی موهایتان خواهید بود.

  • ۹۹/۰۱/۳۱
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی