درمان ریزش مو با انبه

  • ۰
  • ۰

ماسک‌های هفتگی

بهترین شامپو برای ریزش مو 


بایستی: از ماسک‌های هفتگی به کار گیری کنید
به‌خصوص درصورتی که موهایی دارید که متعددی خشک می باشند و متعاقب آن بیش تر از حد وز میگردند، بایستی بی تردید از ماسک‌های هفتگی به کار گیری کنید. شما بایستی همواره رطوبت را به نصیب‌های شکننده مو راز خویش برسانید. این ماسک‌ها میتوانند به عبارتی روغن‌های اختصاصی گیسو باشند که بهتر میباشد کمی گرم شوند و آن گاه ساقه موهای شما‌را تغذیه کنند. تنها این نکته را فراموش نکنید که بایستی یک‌سری دقیقه سنگینی این ماسک‌های روغنی را روی موهای‌تان تحمل کنید تا کاملا جذب ساقه گیسو شوند. بنابراین به مرور دوره وز موهای شما از دربین می‌رود.

 

6. نباید: حرارت متعددی به موها بدهید
بیش تر کسانی که موهای سلامت و سوای وزی دارا‌هستند، کمتر برای خشک کردن موهای‌شان سراغ سشوار میروند. می بایست بگذارید موهای‌تان در دمای اطراف خشک شود. پس آن‌ها را گشوده بگذارید و اذن دهید رو به ذیل قرار بگیرند. براین اساس در دمای دور و اطراف خشک میگردند؛ فارغ از اینکه بابت حرارت سشوار صدمه ببینند و وز شوند.

7. بایستی: تولیدات مراقبتی مطلوب گزینش کنید
خانم‌هایی را می بینید که حتی هنگامی از خواب هم بیدار میشوند، موهای درخشان و شفافی دارا‌هستند و خبری از وز شدن هم در آنان وجود ندارد. برای این خواسته می بایست از سرم‌های منحصر به فرد، کرم‌های ضد وز یا این که روغن‌های یگانه موی به کار گیری کنید تا وز موهای شما پاک شود. مخصوصا این تولیدها بایستی برای موهای قطور‌خیس و اما فر اضافه به کار گیری شوند. ضمنا این نکته را بدانید تا هنگامی که گیسو شما تر میباشد بایستی از این تولید ها روی آن ها بزنید تا هنگامی از سشوار و اتو برای شرایط دادن به موی استعمال می‌کنید، کمترین صدمه را ببینند.
 

  • ۹۸/۱۱/۲۳
  • ord me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی